***** Video ve Etiket Botu İkisi 15 TL - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
***** Video ve Etiket Botu İkisi 15 TL
22
●
1.182
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
***** Video ve Etiket Botu İkisi 15 TL
1
2
3
03-08-2010, 13:57:11
#10
Dakota
Üyeliği durduruldu
noanqel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı satışlar.
teşekkürler
bir arkadasa daha bot satılmstır
03-08-2010, 14:01:15
#11
WalterTrade
Teşekkürler aldım botu iyi bi şeye benziyor
03-08-2010, 14:49:08
#12
Dakota
Üyeliği durduruldu
phpbot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler aldım botu iyi bi şeye benziyor
teşekkürler satış güncel
03-08-2010, 15:29:56
#13
Dakota
Üyeliği durduruldu
bir adet video botu ve 2 adet etiket botunu domaine lisans olmadan 15 tl ye sadece ben satıyorum
03-08-2010, 17:37:10
#14
x2841x
botlar saglam bot alındı
03-08-2010, 17:39:12
#15
Dakota
Üyeliği durduruldu
x2841x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
botlar saglam bot alındı
teşekkürler hayırlı osssun
03-08-2010, 19:51:13
#16
teknolojist
Üyeliği durduruldu
Dakota adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler hayırlı osssun
msn den yazarmisin bana
03-08-2010, 19:55:12
#17
Dakota
Üyeliği durduruldu
teknolojist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn den yazarmisin bana
yazdım usta
05-08-2010, 12:10:09
#18
teknolojist
Üyeliği durduruldu
Dakota adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazdım usta
kusura bakma o vakit yemekteymişim yazdığında sana bir pm attım botlarla iligli onunla bir ilgilenirmisin çok acil.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler