• 03-08-2010, 13:57:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    noanqel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar.
    teşekkürler


    bir arkadasa daha bot satılmstır
  • 03-08-2010, 14:01:15
    #11
    Teşekkürler aldım botu iyi bi şeye benziyor
  • 03-08-2010, 14:49:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler aldım botu iyi bi şeye benziyor
    teşekkürler satış güncel
  • 03-08-2010, 15:29:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bir adet video botu ve 2 adet etiket botunu domaine lisans olmadan 15 tl ye sadece ben satıyorum
  • 03-08-2010, 17:37:10
    #14
    botlar saglam bot alındı
  • 03-08-2010, 17:39:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botlar saglam bot alındı
    teşekkürler hayırlı osssun
  • 03-08-2010, 19:51:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hayırlı osssun
    msn den yazarmisin bana
  • 03-08-2010, 19:55:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn den yazarmisin bana
    yazdım usta
  • 05-08-2010, 12:10:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım usta
    kusura bakma o vakit yemekteymişim yazdığında sana bir pm attım botlarla iligli onunla bir ilgilenirmisin çok acil.