• 01-08-2007, 13:33:00
    #19
    pm alabilerim
  • 01-08-2007, 13:37:15
    #20
    pm alabilir miyim?
  • 01-08-2007, 17:28:00
    #21
    pm attım demo adresını alanılırmıyız
  • 04-08-2007, 09:06:16
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm Ler gönderildi
  • 04-08-2007, 09:16:31
    #23
    banada pm gönderirmisin ve kac kişiy satmayı düşünüyorsun
  • 05-08-2007, 00:38:46
    #24
    4 kişiye satmayı Düşünüyorum maksimum
  • 05-08-2007, 01:05:04
    #25
    pm alabilirmiyim
  • 05-08-2007, 01:42:51
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim?
  • 05-08-2007, 21:55:58
    #27
    pm lütfen...