• 07-09-2010, 02:33:14
    #64
    iyi satışlar diliyorum botu Codeking Script V3 e entegre edebilirmisiniz.
  • 08-09-2010, 14:42:37
    #65
    metlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi satışlar diliyorum botu Codeking Script V3 e entegre edebilirmisiniz.
    malesef
  • 10-09-2010, 00:07:07
    #66
    onarcade entegrasyonu mümkün mü
  • 10-09-2010, 00:43:20
    #67
    Üyeliği durduruldu
    aynısı??
    @sinanterzi adlı arkadaş için yapmıştım...

    ( hakka girmek istemem ama oyle ) aynı özellikler farklı hç bir şey yok sadece div içerisine almış ve k.giriş eklemişsin
  • 10-09-2010, 23:20:11
    #68
    Misafir
    Kilit.