• 26-10-2009, 02:02:30
    #10
    çok güzel bi bot ellerinize sağlık !!
  • 26-10-2009, 23:13:06
    #11
    Pm atıldı.Teşekkürler.
  • 28-10-2009, 00:44:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Fragmanida cekiyormu?
  • 29-10-2009, 10:01:11
    #13
    Artık Fragmanlarıda çekiyor 40 TL (+) olarak film özetinide isterseniz 45 TL olur.
  • 29-10-2009, 12:09:27
    #14
    ilk değil hocam, çok çok daha gelişmişini yazmıştım, forumda aratabilirsin. hayırlı satışlar.
  • 03-11-2009, 21:19:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Botun demosunu alabilirmiyim...
  • 04-11-2009, 20:11:46
    #16
    botun demosunu pm alabilirmiyim
  • 04-11-2009, 21:28:29
    #17
    PMler gönderildi.
  • 04-11-2009, 23:20:33
    #18
    konu linkiyle detaylı pm lütfen