• 11-10-2009, 01:57:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    detayları pm alabilirmiyim
  • 11-10-2009, 23:09:16
    #20
    Misafir
    Bir adet alınmıstır tsk ederim
  • 12-10-2009, 10:24:37
    #21
    1 adet alınmıştır. Çok beğendim
  • 12-10-2009, 12:48:34
    #22
    php olsa alırdım
  • 12-10-2009, 12:53:22
    #23
    çok güzel bir tasarım, amacına uygun
  • 12-10-2009, 13:32:17
    #24
    Tasarım çok hoş, php olsaydı düşünmeden alırdım.
  • 13-10-2009, 21:51:25
    #25
    bu script php olsa 100 kişiye satmıştın hocam...
  • 13-10-2009, 21:56:21
    #26
    WoLqAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu script php olsa 100 kişiye satmıştın hocam...
    100 kişiye satılacagını bilsem 1000 tl ye 0 yaptırırım şimdi. php. 100 tane satılsa 10k eder
  • 14-10-2009, 19:40:20
    #27
    fatihin diğer botlarını çalışmalarınıda almışlıgım var sağlam çalışıyor.. iyi hit getiriyor 1 tanede bundan aldım. teşekkürler