• 18-09-2009, 21:44:36
    #37
    sunucuoptimizasyon.com
    Sati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir heves girdim demoya ama sonuç hayal kırıklığı yani buna reaim bölümü denmez ki ileri derecede acemice olmuş; baltalamak değil maksadım; sadece bizzati düşüncemi belirtiyorum, satış olursa hayretler içerisinde kalırım. video bölümünün embed bölümünden resim botu eklenerek düzenlenmiş hali bu.. iyi satışlar
    Katılıyorum. Tek fark video yerine resim gösteriliyor o kadar.
  • 18-09-2009, 21:45:55
    #38
    Üyeliği durduruldu
    resimler vs calısıyor hocam.
    bunu bu tarz tasarlamamın sebebi su, sizi hic ugrastırmadan resim bolumu acmanızı saglamak. yoska bende 7 senedir web tasarımı ve programlama yapıyorum ve bilg. üzerine 2. üniversitemi okuyorum. bazı seylerde bilgiliyim. yoksa bende bilirdim tamamen ayrı bir sey yapmak.
    ayrıca Sati arkadasım oyle senin bahsettigin gibi video bolumu duzenlenip bot entegresi yapılmadı. biraz daha arastırırsan sevinirim.
    satıs cıkmazsa da canınız sağolsun arkadslar. ben genel goruntuyu bozmadan bir resim galerisi yapmak istedim ayrıca soyle de birsey var, tamamen apayrı bir resim bolumu yapsam da ona da birsey bulunacaktı kesin.
  • 19-09-2009, 02:13:48
    #39
    pm alabilir miyim ?
  • 19-09-2009, 02:21:46
    #40
    pm alabiliriyim hocam
  • 19-09-2009, 02:24:19
    #41
    demo görebilir miyim ?
  • 20-09-2009, 01:54:20
    #42
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen..
  • 20-09-2009, 01:57:17
    #43
    resimlere otomatik sitenin adresini yazdırabilirsen ek ücret ile satın alabilirim.
  • 22-09-2009, 05:43:50
    #44
    Üyeliği durduruldu
    msn adresinizi konu linki ile beraber ala bilirmiyim birde demo adresini
  • 22-09-2009, 05:47:49
    #45
    sadece webloader v7 mi entegreli çalıştırabiliyosun. eski sürümler içinde olmaz mı.?

    demo ve gerekli bilgileri pmlersen iyi olur.