• 18-09-2009, 09:20:52
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Script belliki is yapmamiski ne konu sahibi ne baskasi cevap vermiyor.
    Yoo tam aksine gayet iyi iş yapıyor script hatta bayram sonu bir patch çıkarmayı bile düşünüyorum 3.5.1 olarak ancak ben burada benim scriptim 100k yapıyor dersem etik olmaz zaten onun için sadece demo isteyenlere demo adresi ulaştırıyorum.

    Birde ***** sektorunde sitesi olanda kalkıp ben 100k yapıyorum 200k yapıyorum diye reklamda yapıp yazacagını sanmam ki bu script birde yabancıdır ama itradelerime bakarsanız zaten memnuniyeti anlarsınız.

    Satış devam etmektedir.2 domainli kampanya hala mevcuttur.Demo taleplerini gönderdim ve pm ile gelen sorulara cevap verdim.
  • 28-10-2010, 23:03:49
    merhabalar demo adresini alabilirmiyim birde şeyi merak ediyorum avs scripttemi almamız gerekiyor yoksa 75 tl ye herşey içindemi?
  • 29-10-2010, 02:12:07
    Üyeliği durduruldu
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar demo adresini alabilirmiyim birde şeyi merak ediyorum avs scripttemi almamız gerekiyor yoksa 75 tl ye herşey içindemi?
    baya zaman geçmiş konuyu açalı bence pm ile ulaşmayı dene birde avs scripte ihtiyaç yok herşey içinde
  • 29-10-2010, 03:13:46
    pm ltfen.
  • 29-10-2010, 03:15:39
    demo alayım
    admin paneli vs
  • 02-11-2010, 09:00:44
    pm alabilirmiyim
  • 02-11-2010, 09:19:28
    guzel ve profesyonelce olmus anlatılanlara gore, demoyu pm alabilir miyim..
  • 02-11-2010, 09:28:37
    pm lütfen...
  • 02-11-2010, 22:44:37
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirmiyim..