• 03-03-2024, 16:22:31
    #1
    ---
  • 13-03-2024, 18:15:24
    #2
    Zamanında sizden bunu almak istemiştim ve 1 milyon tl istemiştiniz. Şuanda kabul edersen 30 Bin Türk Lirası sözleşmeli şekilde verebilirim.
  • 13-03-2024, 18:17:17
    #3
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında sizden bunu almak istemiştim ve 1 milyon tl istemiştiniz. Şuanda kabul edersen 30 Bin Türk Lirası sözleşmeli şekilde verebilirim.
    Teşekkür ederiz teklifiniz için konuda yazan rakam son rakamımızdır.
  • 13-03-2024, 19:16:22
    #4
    200k’ya bu sistemin kat ve kat daha iyisi reklam bütçesi dahil şekilde yapılabilir. Aylık taban bir geliri var mı?
  • 13-03-2024, 19:38:39
    #5
    Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200k’ya bu sistemin kat ve kat daha iyisi reklam bütçesi dahil şekilde yapılabilir. Aylık taban bir geliri var mı?
    200K bedele daha iyisini yapabiliyorsanız eğer aylık taban geliri bilgisine ihtiyacınız olmadığını düşünüyorum. Teşekkür ederiz.
  • 15-03-2024, 21:53:39
    #6
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında sizden bunu almak istemiştim ve 1 milyon tl istemiştiniz. Şuanda kabul edersen 30 Bin Türk Lirası sözleşmeli şekilde verebilirim.
    Scripti warezlemişler galiba artık 30 k bile etmez https://forum.turkmmo.com/konu/38823...i-legal-satis/
  • 15-03-2024, 22:00:03
    #7
    ByCakiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti warezlemişler galiba artık 30 k bile etmez https://forum.turkmmo.com/konu/38823...i-legal-satis/
    Biz bu arkadaşların hepsi için ayrı ayrı dava oluşturduk daha öncede bu konuyla ilgili r10 üzerinden bir konuda açtık https://www.r10.net/uye-ozel/3703243...r-sikayet.html buradan konuyu da inceleyebilirsiniz. Bu arkadaşları gördüğümüzde otomatik olarak yazılımımıza uzaktan müdahalede bulunarak gerekli işlemleri gerçekleştiriyoruz. Teşekkür ederiz uyarınız için sağolun.
  • 17-03-2024, 14:15:06
    #8
    Bu yazılımı çok fazla duydum. Fiyat gayet normal, iyi satışlar dilerim.
  • 19-03-2024, 19:03:09
    #9
    podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazılımı çok fazla duydum. Fiyat gayet normal, iyi satışlar dilerim.
    Yorumunuz için teşekkür ederiz biz alıştık herkes aynı düşüncede olmayabiliyor. Bu sektör çok nankör lakin göz göre göre de bazı nankörleri artık kaldırmıyor ruhsat lazım bu sektöre adam alırken

    Hayırlı ramazanlar dilerim.