podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yazılımı çok fazla duydum. Fiyat gayet normal, iyi satışlar dilerim.
Yorumunuz için teşekkür ederiz biz alıştık herkes aynı düşüncede olmayabiliyor. Bu sektör çok nankör lakin göz göre göre de bazı nankörleri artık kaldırmıyor ruhsat lazım bu sektöre adam alırken

Hayırlı ramazanlar dilerim.