Biz bu arkadaşların hepsi için ayrı ayrı dava oluşturduk daha öncede bu konuyla ilgili r10 üzerinden bir konuda açtık
https://www.r10.net/uye-ozel/3703243...r-sikayet.html buradan konuyu da inceleyebilirsiniz. Bu arkadaşları gördüğümüzde otomatik olarak yazılımımıza uzaktan müdahalede bulunarak gerekli işlemleri gerçekleştiriyoruz. Teşekkür ederiz uyarınız için sağolun.