• 11-01-2009, 19:46:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    pm ilettim.
  • 11-01-2009, 20:19:10
    #20
    bende pm alabilirmiyim
  • 11-01-2009, 20:23:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    "pm" alabilir miyim.

    Ayrıca botlar arttırılacak demişisniz bilahare ekleyeceğiniz botları scripti alan kişilere ücretsiz verecek misiniz.

    İşlevini yitiren botlar yine ücretsiz yenilenecek mi yani bu konuda bir garanti veriyor musunuz.
  • 11-01-2009, 21:13:09
    #22
    Üyeliği durduruldu
    pm attım

    tabi ki bot güncellemeleri ücretsiz veriyorum
  • 11-01-2009, 21:17:29
    #23
    fiyat çok uygun demoyu incelemek istiyorum pm lütfen...

    arkadaşın dediği gibi bot konusu önemli ücretsiz veriyorsan çok güzel
  • 11-01-2009, 21:17:50
    #24
    pm alayım lütfen
  • 11-01-2009, 21:26:48
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alabilirmiyim hocam mümkünse + kaç kişiye satılacak bu ?
  • 11-01-2009, 21:37:25
    #26
    pm gelmedi hocam
  • 11-01-2009, 21:44:39
    #27
    P.m ve kaç kişiye satılacağı konusunda bilgi alabilir miyim?