• 12-11-2008, 22:45:51
    #10
    Demo alabilir miyim ?
  • 12-11-2008, 22:49:46
    #12
    Özelliklerine bakarak güzel bir scripte benziyor.

    Ö.M. alabilirmiyim.

    Hayırlı Satışlar.
  • 12-11-2008, 22:53:01
    #13
    demoyu alabiliri miyim
  • 12-11-2008, 23:09:10
    #14
    bende demo için pm reca edeyim.
  • 13-11-2008, 00:04:16
    #15
    Yonja Clone Script

    xKare scriptiydi sanırım.

    Satış hakkı sizde mi?

    ----------

    Ayrıca aynı script şuan juzy.net vb birkaç sitede de kullanımda?
  • 13-11-2008, 00:06:36
    #16
    Üyeliği durduruldu

    nostalji yonja clone
  • 13-11-2008, 00:16:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    merhaba,

    yonja clone scriptt. satış hakk bendedir. bu konuda problem olmaz ama içinde birbir çeşit özellik var ve gold etmeye yöneliktir. Milletimiz birşeyi kullanmayı pek bilmez. ve yonja yı herkes bildigi için zamanında kullanmayı biliorlar amacı bundnadır.
  • 17-11-2008, 01:01:39
    #18
    Yinede yonja clone olması kötü...