Merhaba,
Script çok güzel bende almak istiyorum lakin bir sorum olacak size net cevaplar verebilirseniz hem ben hemde benim gibi düşünen arkadaşları aydınlatmış olacaksınız .- Biz siteyi açtık kullanıma sunduk diyelim herhangi bir şahıs sitemiz üzerinden mail oluşturup birilerine tehdit maili gönderdi yada D*l**cılık maksatlı kullandı yasal olarak kendimizi savunabileceğimiz bir önlem varmı script içerisinde ?
- ör: ip adresi - mac adresi -sistemi kullananın konum bilgileri Vb.
Cevaplarınız için şimdiden Teşekkürler.
Saygılar.
Merhaba. Scriptte herhangi bir şekilde gelen mailler veya alan kişiler kayıt edilmemekte. Sadece alınan e-posta adresleri kayıt ediliyor. Zaten bizim script mail göndermek için değil, mail almak için bundan dolayıöyle bir durum olamaz. Ama eğer oldu diyelim, sunucu loglarından öğrenebilirsiniz zaten. Başka sorularınız olursa buradan veya pm ile sorabilirsiniz.