Merhaba. Scriptte herhangi bir şekilde gelen mailler veya alan kişiler kayıt edilmemekte. Sadece alınan e-posta adresleri kayıt ediliyor. Zaten bizim script mail göndermek için değil, mail almak için bundan dolayıöyle bir durum olamaz. Ama eğer oldu diyelim, sunucu loglarından öğrenebilirsiniz zaten. Başka sorularınız olursa buradan veya pm ile sorabilirsiniz.
çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için .
admin paneli görme şansımız varsa pm rica ederim.
saygılar.