• 30-07-2008, 01:54:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eser pm atar mısın ?
  • 30-07-2008, 02:21:23
    #11
    Bende bi pm alayim
  • 30-07-2008, 02:23:52
    #12
    güzelim sana zahmet pm atarmısın banada
  • 30-07-2008, 02:38:06
    #13
    Bir pm'de ben alayım.
  • 30-07-2008, 03:53:36
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Demo'yu PM alabilir miyim?
  • 30-07-2008, 08:47:29
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atarmısın
  • 30-07-2008, 09:08:57
    #16
    PM'ler gönderildi.
  • 30-07-2008, 10:17:04
    #17
    Pm alabilirmiyim
  • 30-07-2008, 12:48:08
    #18
    pm alabilir miyim?