• 09-07-2014, 02:28:09
    #46
    n3cd3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet lisans alındı ödeme yapıldı
    Script kurulumları tamamlanıp teslim edilmiştir.

    Satış devam ediyor.
  • 11-07-2014, 22:30:24
    #47
    1 Adet r10 dışı özel tasarım yapılıp satışı yapılmıştır.

    Satış devam ediyor.
  • 12-07-2014, 05:06:22
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    full lisans ücreti nedir (satış değil istediğimiz kadar siteye kurma)

    bir de insan kaynakları bölümü tüm dillere uyarlanabiliyor mu ?
    Öm alabilir miyim bende admin bilgileriyle?
  • 12-07-2014, 18:38:01
    #49
    2 adet lisans alındı.
  • 12-07-2014, 19:48:40
    #50
    whiteaygir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet lisans alındı.
    2 adet script kurulup teslim edilmiştir.

    Satış devam ediyor.
  • 02-08-2014, 11:47:59
    #51
    1 adet r10 dışı satış yapılmıştır.

    Satış devam ediyor.
  • 13-08-2014, 22:31:41
    #52
    Kardeşim,

    Demo sürümüne tıkladığımda birçok link boş gözüküyor. Yani ürünler,foto galeri kısımlarını full görmek istiyorum.Sana bir zahmet yardımcı olursan sevinirim.

    Selametle,
  • 14-08-2014, 14:55:47
    #53
    ErqunERKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim,

    Demo sürümüne tıkladığımda birçok link boş gözüküyor. Yani ürünler,foto galeri kısımlarını full görmek istiyorum.Sana bir zahmet yardımcı olursan sevinirim.

    Selametle,
    Pm gönderilmiştir.
  • 18-08-2014, 11:33:30
    #54
    Ürün sayfasına video eklenebiliyor mu?