• 27-12-2009, 01:52:03
    #19
    feci korktum
  • 27-12-2009, 02:12:18
    #20
    Böyle bir scripti almak isterdim.Tabiki çoğul tıklamaları saymamak şartı ile .Verdiğimiz reklamlara tıklama bazında ödeme yapardık iyi olurdu.Belki 3-5 yayıncı toplar geliştirirdik.Neyse...