Sitemi Satış Konusu Açtım İhaleye Katılmak İstiyenlere Buyrun Derim
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1067496069
Replika Telefon Satış Ortaklıgı
11
●2.271
- 28-06-2013, 20:45:24teşekkür ederim hocam.Ermi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

vallaha hocam ben anlamam telefondan falan oylesine aldım boşda olunca. telefon işi yapan bir arkadaş işe calısmak istiyorum - 28-06-2013, 20:54:36Üyeliği durdurulduMerhaba,
sektörle ilgili çalışmamız var zaten
sınırsız stoga sahibiz ve faturalı olarak çıkışını yapıyoruz cihazların.
Şuan facebook reklam ile satış yapıyoruz günlük 20 30 tane kargo cıkısı yapıyoruz
site için dış optimazyon backlink vb konularda destek olur, satış yapar her teslimattan %50 kar payı bırakabiliriz.
Telefon numaramı pm atıyorum dönüş yaparsanız sevinirim
kolay gelsin - 28-06-2013, 21:47:44konuyla ilgili pm gönderildi.Dalga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz günlerde açtığınız konudan hatırlıyorum, ilk sayfadaydı ama aşağı sıralardaydı.. Şimdi ilk sayfa 3. sıra