• 24-04-2007, 14:09:19
    #1
  • 24-04-2007, 14:13:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok kaliteli olmuş, kutlarım..
  • 24-04-2007, 14:27:37
    #3
    kaliteli olmuş tebrikler
  • 24-04-2007, 14:32:06
    #4
    harika olmuş gerçekten bu bölümü çok sevdim valla
    bence yapılanlar arasında en iyisi bu
  • 24-04-2007, 14:48:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Olay budur
  • 24-04-2007, 15:02:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tebrik ederim.bence de hoş olmuş.ama beyaz olmalı yoksa google'a ters.

    edit:index.html olarak düşünmüştüm.duvar kağıdıysa sorun yok.
  • 24-04-2007, 16:08:25
    #7
    Resmin üstünde sağ tıklayıp masa üstü arkaplanı oluştur diyebileceğim türden

    güzel olmuş spider man 3 de yardım etmiş biraz
  • 24-04-2007, 16:12:28
    #8
    Çok güzel arka plan yaptım dehşet durdu
  • 24-04-2007, 16:27:02
    #9
    eline sağlık güzel olmuş arka plan yaptım biraz böle kalsın