• 25-04-2007, 02:58:33
    #19
    bu gercekten guzel
  • 25-04-2007, 03:05:32
    #20
    tebrik ederim. hemen masaüstü yapıcam
  • 25-04-2007, 03:07:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ama örümcek örümcek adamın logosu olmus bannerlerindeki resim yada masa ustu resimleri onu değiştirirsen daha iyi olur
  • 28-04-2007, 17:15:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    sandalye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmin üstünde sağ tıklayıp masa üstü arkaplanı oluştur diyebileceğim türden



    Ben Arka Plan Yaptım Çok Güzel Olmuş )
  • 06-05-2007, 01:54:04
    #23
    PritoryuS Cok guzel olmus ( Emre abinden sana 100 uzerinden 99.99 )
  • 06-05-2007, 02:25:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Harika olmuş gerçekten..
  • 06-05-2007, 02:27:30
    #25
    bence çok basit olmuş
  • 06-05-2007, 11:29:48
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    harikasın ya bayıldım şahsen bende yeni açacağım siteme böyle bir index yaptıracağım ve seninkini örnek göstereceğim.
  • 06-05-2007, 11:30:35
    #27
    Bence fena değil. Ama daha iyisini yapabilen çıkar elbet.

    Yapan arkadaş, eline sağlık

    Kolay gelsin.