R10.NET Google Fan webmaster forumu - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.NET Google Fan webmaster forumu
29
●
2.645
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
R10.NET Google Fan webmaster forumu
1
2
3
4
25-04-2007, 02:58:33
#19
atillayasar
bu gercekten guzel
25-04-2007, 03:05:32
#20
qkr10
tebrik ederim. hemen masaüstü yapıcam
25-04-2007, 03:07:09
#21
orumcek
Üyeliği durduruldu
ama örümcek örümcek adamın logosu olmus bannerlerindeki resim yada masa ustu resimleri onu değiştirirsen daha iyi olur
28-04-2007, 17:15:14
#22
Necirwan
Üyeliği durduruldu
sandalye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resmin üstünde sağ tıklayıp masa üstü arkaplanı oluştur diyebileceğim türden
Ben Arka Plan Yaptım Çok Güzel Olmuş
)
06-05-2007, 01:54:04
#23
ectnky
PritoryuS Cok guzel olmus ( Emre abinden sana 100 uzerinden 99.99
)
06-05-2007, 02:25:07
#24
vinny
Üyeliği durduruldu
Harika olmuş gerçekten..
06-05-2007, 02:27:30
#25
rnmks
bence çok basit olmuş
06-05-2007, 11:29:48
#26
HonoЯ
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
harikasın ya bayıldım şahsen bende yeni açacağım siteme böyle bir index yaptıracağım ve seninkini örnek göstereceğim.
06-05-2007, 11:30:35
#27
Pahjcp
Bence fena değil. Ama daha iyisini yapabilen çıkar elbet.
Yapan arkadaş, eline sağlık
Kolay gelsin.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler