***** Foruma Reklam Alıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
***** Foruma Reklam Alıyorum
5
●
409
R10.net
SEO Hizmetleri
Reklam Alımı & Satışı
***** Foruma Reklam Alıyorum
09-04-2007, 14:38:11
#1
MicroLine
Üyeliği durduruldu
En Üste 2 Adet 468 x 60 Ebatlarında Reklam : 15 YTL
Popup Reklam : 10 YTL
Aylık olarak Hesaplanır isteyenlere pm ile link ve ayrıntı gösterilir.
09-04-2007, 15:57:26
#2
fatihbaz
"Aylık olarak Hesaplanır isteyenlere pm ile link ve ayrıntı gösterilir." demişsiniz,bu günlük fiyat mı,haftalık fiyat mı,nedir ?en azından hiti yazarsanız iyi olur
09-04-2007, 16:25:13
#3
MicroLine
Üyeliği durduruldu
valla 10 a yakın pm geldi herkes anlamış aylık olduğunu
neyse tekrar anlatayım bari
aylık olarak veriliyor reklam.. bu arada pm ile atabilirim istatistikleri vs..
09-04-2007, 16:28:06
#4
TReX
Üyeliği durduruldu
istatistikleri alayım pm
09-04-2007, 17:24:53
#5
MicroLine
Üyeliği durduruldu
pm ler atılmıştır. arkadaşlar herşeyi pm ile veriyorum.. adres extreme vs.
09-04-2007, 20:18:36
#6
ceys
Üyeliği durduruldu
pm alabilirmiyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler