• 11-10-2007, 17:45:37
    #1
    Linkler aşşağıda
    kuşlu hali

    http://annwyn.kucukresim.com/uploads/04915a594f.png

    2.resimde kuşlar uçuyor r10a sonbahar geliyor
    http://mirror.kucukresim.com/uploads/c71b0ba92c.png

    şehri insanlar terkediyor öcüler basıyor
    http://annwyn.kucukresim.com/uploads/955aba5303.png
    Yeni mödel öcüde koydum
    http://annwyn.kucukresim.com/uploads/85161c8887.png
    nasıl olmuş arkadaşlar
  • 11-10-2007, 17:51:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    farkLı bir tarz.güzel olmuş
  • 11-10-2007, 18:02:15
    #3
    Alıntı
    farkLı bir tarz.güzel olmuş
    teşekkür ederğim erol yorumlara göre düzenleyebilirim onun için yorumlarınızda çok önemli benim için
  • 11-10-2007, 18:03:00
    #4
    güzel değil dedim sana
  • 11-10-2007, 18:07:30
    #5
    kötü değil ama güzelde değil fena değil
  • 11-10-2007, 18:14:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence güzel olmuş, ama biraz daha gizem ve etkileyicilik katılabilir.
  • 11-10-2007, 18:17:17
    #7
    Alıntı
    Bence güzel olmuş, ama biraz daha gizem ve etkileyicilik katılabilir.
    haklısın aslında biraz gizem için çalışayım ben
  • 11-10-2007, 18:19:16
    #8
    Birde hocam böyle resme baktık mı şöyle etkilesin insanı, yani keskin hatlar yumuşak çizgilerle oluşturulsun

    :A o ne demek yaw ne dedim ben. Neysem sen karala hocam bir şeyler. Biz uçtuk yine : )
  • 11-10-2007, 18:31:43
    #9
    Kurumsal PLUS
    hayaletli şehir gibi olmuş yaw hortlakmıyız biz