• 28-07-2025, 00:17:10
    #10
    Emegine saglık cem abim

    Gökhan Veya Uygar Doganay Tarzı birşeyler gelirmi
  • 28-07-2025, 00:18:19
    #11
    Bütün ümidim gençliktedir
    kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    BMedyaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence basarili kanka eline koluna sağlık
    Teşekkürler kanka

    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayağı güzel olmuş eline sağlık hocam.
    Çok teşekkür ederim

    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinize emeğinize sağlık hocam mis gibi olmuş hav hav yerine bunu açar dinlerim suno ile mi yaptınız müzi ?
    Bence de hav hav hav dinlemekten daha iyi Evet Suno ile yaptım

    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çok beğendim gerçekten çok güzel, çok rahatlatıcı olmuş elinize sağlık
    Çok teşekkür ederim
  • 28-07-2025, 00:19:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Müzik okunurken hafif yağmur sesi gelse çok iyi olur.
  • 28-07-2025, 00:20:19
    #13
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de hav hav hav dinlemekten daha iyi
    Şurası beni koparttı
  • 28-07-2025, 00:25:16
    #14
    Benim tarzıma pek hitap etmese de gayet güzel hocam başarılar elinize sağlık
  • 28-07-2025, 00:27:22
    #15
    Gayet başarılı bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık hocam 👏
  • 28-07-2025, 00:27:54
    #16
    Olmuş Hocam elinize sağlık.
  • 28-07-2025, 00:29:06
    #17
    Bütün ümidim gençliktedir
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş 👍
    Teşekkürler

    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça güzel olmuş, kanalda da güzel alternatifler varmış. Başarılar.
    Normalde ben hareketli müzik dinlerim ve ona göre şarkılar yaptım. Bu kez daha sakin müzikler yapmaya çalıştım, teşekkürler

    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Bazen Facebook'ta karşıma çıkıyorsunuz. Yaptıklarınızı izliyorum ellerinize sağlık güzel yapıyorsunuz. 😇
    Facebook'u çok aktif kullanmıyorum aslında ama buna sevindim Çok teşekkür ederim

    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müzik okunurken hafif yağmur sesi gelse çok iyi olur.
    Bunu not aldım. Bana da çok mantıklı geldi

    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şurası beni koparttı
    Ama zamane gençliği bunu seviyor değil mi
  • 28-07-2025, 00:49:08
    #18
    Olmuş