Teşekkürler
Oldukça güzel olmuş, kanalda da güzel alternatifler varmış. Başarılar.
Normalde ben hareketli müzik dinlerim ve ona göre şarkılar yaptım. Bu kez daha sakin müzikler yapmaya çalıştım, teşekkürler
Selam,
Bazen Facebook'ta karşıma çıkıyorsunuz.

Yaptıklarınızı izliyorum ellerinize sağlık güzel yapıyorsunuz. 😇
Facebook'u çok aktif kullanmıyorum aslında ama buna sevindim

Çok teşekkür ederim
Müzik okunurken hafif yağmur sesi gelse çok iyi olur.
Bunu not aldım. Bana da çok mantıklı geldi
Şurası beni koparttı
Ama zamane gençliği bunu seviyor değil mi