• 02-10-2022, 21:10:29
    #10
    bana eskiden volkmen diye kaset calarlar vardi onu hatirlatti pili sayifladiginda boyle soyluyorlardi
  • 02-10-2022, 21:11:50
    #11
    Çocukların acilen devlet koruması alınması yorumu beni benden aldı.
  • 02-10-2022, 21:31:56
    #12
    kendimi paralel evrende hissettim, sanatsal.
  • 02-10-2022, 23:31:39
    #13
    Çaresizlik ve yokluk, başkalarından görerek gelir elde etmeye çalışmak.

    Kızamıyorum bile, üzülmekten de öteye gidemiyorum.
    Keşke klibi yalnız çekseydi. çocuklarıyla büyüdüklerinde bir çok kişi dalga geçecektir.