• 02-10-2022, 21:00:46
    #2
    Klibe gerek yoktu..................
  • 02-10-2022, 21:01:35
    #3
    Sanmıyorum
  • 02-10-2022, 21:01:37
    #4
    olmuş zaten bayıldım
  • 02-10-2022, 21:02:33
    #5
    Şarkının başı çok uzun. Ve dinledim. Olumsuz düşünüyorum. Hayattan soğudum. 😃
  • 02-10-2022, 21:04:04
    #6
    yorumlar beni benden aldı
  • 02-10-2022, 21:05:22
    #7
    Yorumlardan : Şu klibi sonuna kadar dinleyebilenle dost olunuz. Kimseye zararı dokunmaz. Herşeyinize katlanır
  • 02-10-2022, 21:05:57
    #8
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkının başı çok uzun. Ve dinledim. Olumsuz düşünüyorum. Hayattan soğudum. 😃
    Aksine yeni starlar çıkmalı eskileri yolunu buldu yetmezmi çuvalla götürüyorlar.
    Değişim şart hocam 😁
  • 02-10-2022, 21:06:45
    #9