@myqatsel
Hüzünlenmemek, duygulanmamak elde mi ?
Yani hikayeyi illaki yaşamak gerekmiyor. Fakat ben bu hikayeyi kendimle çok özdeşleştirmiş (benim için geçerli olan bir yazıydı) ve ekleme, düzenleme yapmıştım.
Başına da sevdiğim şebnem ferah dizelerini koymustum...
Bilgisayarcıların aşkı da bu kadar olur demekten kendimi alamıyorum