• 15-09-2008, 03:25:40
    #10
    sesar eline sağlık bugun çok hüzünlendim ya...
  • 15-09-2008, 03:47:33
    #11
    @myqatsel

    Hüzünlenmemek, duygulanmamak elde mi ?
    Yani hikayeyi illaki yaşamak gerekmiyor. Fakat ben bu hikayeyi kendimle çok özdeşleştirmiş (benim için geçerli olan bir yazıydı) ve ekleme, düzenleme yapmıştım.
    Başına da sevdiğim şebnem ferah dizelerini koymustum...

    Bilgisayarcıların aşkı da bu kadar olur demekten kendimi alamıyorum
  • 15-09-2008, 14:51:47
    #12
    Bitmez sazların özlemi daha sonra daha sonra,
    Sonranın bilinmezliği bir boyut katar ki onlara ,
    Simsiyah bir teselli olur belki kalanlara ,
    Geceler uzar hazırlık sonbahara..

    O mahur beste çalar müjganla ben ağlaşırız..