• 05-11-2007, 22:22:18
    #10
    Mutlu Yıllar...
  • 05-11-2007, 22:27:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tRn DuygusaL D.m.X CaSt LoneLy Cagi izmirli hepinize ayri ayri tesekkur ederim, mutlu ettiniz beni.

    Cok saolun.
  • 05-11-2007, 22:28:41
    #12
    ay ay duygulandınmı yoksa gangsterrrrrrrrrrr
  • 05-11-2007, 22:37:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Cagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ay ay duygulandınmı yoksa gangsterrrrrrrrrrr
    Acaipmis, ilk ve anlasilan o ki tek kutlayanlarsiniz
  • 05-11-2007, 22:40:00
    #14
    yarım kilo rep dağıt ozaman ben 3 tane yazdım 3 adet alayım
  • 05-11-2007, 22:41:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bak bakalim rep gucum neymis ogrenmis olursun
  • 05-11-2007, 22:43:22
    #16
    o zaman benim1 kilo rep almam lazım
  • 05-11-2007, 22:44:48
    #17
    Nice senelere ...
  • 05-11-2007, 22:46:18
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum Gününüz KutLu oLsun..