• 18-05-2006, 22:36:03
    #19
    Üyeliği durduruldu
    zion yok ortada

    dün uyuycam die cıktı msnde daha görmedim ben bugün

    nice yıllara zion
  • 18-05-2006, 22:39:51
    #20
    Misafir
    sabah görmüştüm, güzellik uykusunda olabilir ya da bara dağıtmaya gitmiş olabilir
  • 18-05-2006, 22:53:17
    #21
    Misafir
    Adamın doğumgünü, nette ne arasın
  • 18-05-2006, 23:17:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    -hy-
    dizayn1st
    GmnD
    xkurt10
    xfatihx
    RoMeO
    deli_dana
    sahan
    vardir
    Malatyasporlu
    usekes
    HoBaa
    dursunbaba
    eviL
    zeynelkoc
    SweetDreams
    Senbul
    MrManson
    HolyBoY


    Hepinize çok çok teşekkür ederim arkadaşlar.
    Yaş an itibariyle 27 oldu, giderek yaşlanıyoruz.
    vB otomatik olarak yaşgününü kutladığı için ayrıca kutlama gereği duymayan diğer arkadaşlara da teşekkürler
    Pek duygulu bi adam değilimdir ama duygulandım gerçekten. Sağolun
  • 18-05-2006, 23:23:27
    #23
    Üyeliği durduruldu
    nerdeydin şimdi bunu merak ediyoruz
  • 18-05-2006, 23:28:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    doğum günün kutlu olsun zion abi
  • 18-05-2006, 23:32:31
    #25
    nice yıllara
  • 18-05-2006, 23:36:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    doğum günü cocuguda geldi
    capkınlık yapmayamı gittin dogru söyle
    Yok değil, hatun kellemi uçurur öyle bir şey yaparsam

    vardir adlı üyeden alıntı:
    nerdeydin şimdi bunu merak ediyoruz
    Kendime "net"siz, stressiz, emailsiz, server loadsuz ve özellikle de içinde "google" olmayan bir gün hediye ettim.
  • 18-05-2006, 23:52:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Zion adlı üyeden alıntı:
    Yok değil, hatun kellemi uçurur öyle bir şey yaparsam


    Kendime "net"siz, stressiz, emailsiz, server loadsuz ve özellikle de içinde "google" olmayan bir gün hediye ettim.
    avatarındaki gibi birini buldunmu bakalım