Belki 2.5 yıldan bu yana 500+ ticaret gerçekleştirdim ama takdir edersiniz ki unutulan tradeler, tekrar eden siparişler derken bugün 100. trademe ulaştım! Bu sevinci de sizinle paylaşmak istedim. Daha sevindirici olan ise çok şükür ki tamamı pozitif trade. Ufak tefek hatalarımız olsa da kimseyi bile isteye mağdur etmemeye çalıştık. Çok teşekkürler R10!