• 05-09-2022, 20:20:02
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Belki 2.5 yıldan bu yana 500+ ticaret gerçekleştirdim ama takdir edersiniz ki unutulan tradeler, tekrar eden siparişler derken bugün 100. trademe ulaştım! Bu sevinci de sizinle paylaşmak istedim. Daha sevindirici olan ise çok şükür ki tamamı pozitif trade. Ufak tefek hatalarımız olsa da kimseyi bile isteye mağdur etmemeye çalıştık. Çok teşekkürler R10!

  • 05-09-2022, 20:21:19
    #2
    Python Coder
    Hayırlı uğurlu olsun hocam
    Maşallah kuş dili hariç her dilde tercümanlık var
  • 05-09-2022, 20:21:22
    #3
    Hayırlı uğurlu olsun. Nice yüzlerce ticaretlere
  • 05-09-2022, 20:22:18
    #4
    Hayırlı olsun. Nice bol kazançlara ve trade puanlarına
  • 05-09-2022, 20:22:41
    #5
    En iyisi sanırım
    Hayırlı olsun
  • 05-09-2022, 20:23:26
    #6
    We ❤️ R10.NET
    Hayırlı olsun.
  • 05-09-2022, 20:23:39
    #7
    Hayırlı olsun.
  • 05-09-2022, 20:24:05
    #8
    Hayırlı olsun.
  • 05-09-2022, 20:24:31
    #9
    hayırlısı olsun ozaman nice 100 tradelere