• 25-06-2022, 00:42:29
    #19
    Doğum gününüzün şerefine beni 1 günlüğüne admin yapmanız yok mu coşkun bey @Admin; 23 Nisan misali, ama bu biraz tersi
    • Burakkbt
    Burakkbt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2022, 01:03:52
    #20
    Iyiki dogdun reis @Admin; gerçekten iyiki varsın r10! Bugünün şerefine ücretsiz isim değistirebilir miyim 😁
  • 25-06-2022, 01:07:01
    #21
    @Admin; doğum günün kutlu olsun hocam nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllara
  • 25-06-2022, 03:39:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Mutlu yıllar dilerim
  • 25-06-2022, 08:25:13
    #23
    Administrator
    teşekkür ediyorum arkadaşlar 💐
    Daha nice doğum günlerini R10’da birlikte kutlamak dileğiyle..
  • 25-06-2022, 08:46:49
    #24
    Nice yıllar baskan
  • 25-06-2022, 09:36:59
    #25
    Nice yillara @Admin;
    Admin ben isim değiştirme ücretsiz verir misin?
  • 25-06-2022, 09:43:32
    #26
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 25-06-2022, 10:24:58
    #27
    Administrator
    TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice yillara @Admin;
    Admin ben isim değiştirme ücretsiz verir misin?
    tek kişiye hediye etmek etik olmaz 😁