• 30-04-2022, 20:49:55
    #19
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şuradan başlayayım;

    Süper ligi izlemediğiniz için böyle konuşuyorsunuz size verdiğim örneklerden yola çıksanız zaten objektif olmayı düşünürdünüz. Siz diyorsunuz ya hani sizin gibi insanlar yüzünden süper ligi izlemiyorum bende size şöyle birşey söyleyeyim sizin gibi insanlar yüzünden ülke bu halde. Neden mi ? Çünkü aklınız sadece tek şeye çalışıyor dediğiniz şey “arkadaş bu bitmiyor kim şampiyon olsa tamamen haksız kazanmış oluyor” bu bakış açınızı değiştirin veya ön yargınızı bırakın taraflı tarafsız kim şampiyon oluyosa eleştirin kendi tuttuğunuz takımıda eleştirin. Şahsen bende eleşttiriyorum şerefli şampiyonluklar adil kazanılmamış şampiyonluktan çok daha önemlidir. Sizlerde bunun üstünde dursanız en azından Türk futbolunun gelişmesi için bir çaba sarfederdiniz. Bu kirli zihniyetlerin bu kirli yönetimlerin ve kurumların temizlenmesi için onjektif olsanız bugün Türkiyede futbol daha iyi yerlere gelir ingiltere ligini izlemezseniz. Bu arada emin olun izlediğiniz ligi 5 yaşımdan beri takip ediyorum. Futbol hastası bir insanımdır evimde yıllardır ssport digitürk beinsport ip tv eksik değildir. Yıllardır her ligi izler alt ligleri bile takip ederim. Norveç 2 favori ligimdir orayada bakın derim Ayrıca gayet sakinim ve saygı duyuyorum şampiyon olabilirler oynadılar toplarını yendiler fakat bana göre hakedilmiş bir şampiyonluk olmadığından doya doya kutlamasınlar fenerbahçenin adana demirsporun maçlarını açıp tekrar izlesinler ve nedense yıllardır şampiyon olamayan kulüp bir siyasi adamının lafı üzerine şampiyon oluyor dahası malum partinin milletvekilleri maçlarına gidiyor Bunlar komik şeyler siyasetin el uzattığı şampiyonlukta güçleniyor haksız puanlar alıyor. Diyeceğim o ki biraz objektif olup eleştiriye açık olursanız şampiyonluklar bundan sonra adeletli olmuş olur ve daha güzel kutlanır.
    Bunca saat bunları yazmak için mi bekledin. Bende heralde verecek cevap bulamadın diye düşünmüştüm.
    Süper ligi izleyip senin gibi fanatik yanlı bir takıma bağlı, o takım başarısız olunca diğer herkesin başarısı gözüne batan sinir olan bir adam olmam. Evet. Eleştirmedigini kurduğun cümleler ile insanları kışkırttıgına bir daha deginiyorum
    Ben önyargılı değilim. 2014 de superligi izlemeyi bıraktım. Her sene alınan şampiyonların nasıl alındığını gördüm. Her sene bir hakem heyet vs sizi tuttu. Sizden yanaydı gibi cümleler bitmedi. Bunlarında çoğu da gercekti.
    Türkiye'de gene diyorum futbol izlenmez. Çünkü futbol oynanmıyor. Ben iki pası zor yapan takımları izleyerek zevk almam. Bu ligin neyini destekleyecem. Her futbol ile ilgili başa geçmiş kişilerin yanlı olduğunu adil yonetilmedigini gördüm. Futbolu siyaset gibi yaptılar.
    Bir de Türkiye de spor un su kötü yanını gordum. Maçlara gittim. Kafelerde izledik. Maç izleyip insanlar stres atmak istiyor. Farkında değil daha da stres oluyor.

    Var olayini hiç düşünmemiştim. Çok haklı.
  • 30-04-2022, 20:53:27
    #20
    2010-2011 şampiyonunun önüne geçtiniz sıralamada ve şampiyon oldunuz, tebrikler hocam
  • 30-04-2022, 20:56:14
    #21
    poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca saat bunları yazmak için mi bekledin. Bende heralde verecek cevap bulamadın diye düşünmüştüm.
    Süper ligi izleyip senin gibi fanatik yanlı bir takıma bağlı, o takım başarısız olunca diğer herkesin başarısı gözüne batan sinir olan bir adam olmam. Evet. Eleştirmedigini kurduğun cümleler ile insanları kışkırttıgına bir daha deginiyorum
    Ben önyargılı değilim. 2014 de superligi izlemeyi bıraktım. Her sene alınan şampiyonların nasıl alındığını gördüm. Her sene bir hakem heyet vs sizi tuttu. Sizden yanaydı gibi cümleler bitmedi. Bunlarında çoğu da gercekti.
    Türkiye'de gene diyorum futbol izlenmez. Çünkü futbol oynanmıyor. Ben iki pası zor yapan takımları izleyerek zevk almam. Bu ligin neyini destekleyecem. Her futbol ile ilgili başa geçmiş kişilerin yanlı olduğunu adil yonetilmedigini gördüm. Futbolu siyaset gibi yaptılar.
    Bir de Türkiye de spor un su kötü yanını gordum. Maçlara gittim. Kafelerde izledik. Maç izleyip insanlar stres atmak istiyor. Farkında değil daha da stres oluyor.

    Var olayini hiç düşünmemiştim. Çok haklı.
    Saatler sonra gördüğümden olabilir geç cevap vermem. Evet türk futbolu çok kötü ama bizler takımımıza bağlı olduğumuzdan ne yazıkki kötü bir futbol oynasada başarısız işler yapsalarda veyahut dışarıdan müdahalede edilse seviyoruz ve destekliyoruz. Fakat sizler şunu anlamıyorsunuz ligde her takım zaman zaman kollanıyor ve bunun olmaması lazım. Bunu değiştirmek için herkesin birlik olması lazım. Herkes sizin gibi izlemeyip vazgeçerse bu ligdede bu ülkedede hiçbirşey değişmez. Haksızlık varken bu sizede yapılmıştı bu böyle olmuştu demek doğru değil haksızlık varken herkesin taraflı tarafsız eleştirmesi birlik olup bu haksızlığı yapan kişileri temizlemesi gerekmektedir. Bu yönetimler tff-mhk vs. bunlar değişirse eğer daha adil bir ortam olucaktır. Futbol daha zevkli daha mücadeleci hale gelicektir. Sizler takip etmediğinizden sadece şampiyon olmuş gözüyle bakıp yorum yapıyorsunuz…
  • 30-04-2022, 22:39:05
    #22
    şamp1🏆 trabzonspor 💪
  • 30-04-2022, 22:43:09
    #23
    Trabzonspor'u tebrik ederim
  • 30-04-2022, 23:12:41
    #24
    Şike ile değil bileklerinin hakkı ile analarının ak sütü gibi helal bir şampiyonluk Tüm Trabzon Sporlu Kardeşlerimi Tebrik Ederim
  • 30-04-2022, 23:20:39
    #25
    ♥️💙