Baba Oldum - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba Oldum
87
●
2.915
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kutlamaları
Baba Oldum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
18-06-2014, 21:51:21
#37
MertcanK
Allah analı babalı büyütsün Emrah.
Darısı bizim de başımıza.
18-06-2014, 21:52:17
#38
Adsense
Üyeliği durduruldu
ALLAH analı babalı büyütsün.
18-06-2014, 21:52:36
#39
Fox35
Allah analı babalı büyütsün hocam
18-06-2014, 23:58:08
#40
desifre3545557
Allah analı babalı büyütsün.
18-06-2014, 23:59:28
#41
emirhanbulbul
Allah Analı Babalı Büyütsün.
18-06-2014, 23:59:51
#42
bal1215
Tebrik ederim sağlıklı ve huzurlu gelecek dilerim.
19-06-2014, 00:04:30
#43
acupato
Tebrikler, gözleriniz aydın. Allah Sağlıklı, mutlu uzun bir ömür nasip eder inşallah.
19-06-2014, 00:09:10
#44
Oğuz
Allah analı babalı büyütsün kardeş.
19-06-2014, 00:19:39
#45
ufeak
Tebrikler. Allah anali babali buyutsun.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler