Bayram Çekilişi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayram Çekilişi
162
●
2.948
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ödül & Hediye
Bayram Çekilişi
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
15-06-2024, 14:06:13
#10
Ahmet1809
Katılıyorum, bayramda da pek farklı birşey yapmış olmayacağız bakalım. Yazın çalışmak için yer aramaya devam
15-06-2024, 14:07:03
#11
Misafir
Katılıyorum. Bayramda normal akraba ziyareti sonra da belki gezerim biraz.
Zenuti
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
15-06-2024, 14:09:13
#12
efecinar
Katılıyorum. Sanırım akrablarla bi hasbihal yaparız
15-06-2024, 14:09:20
#13
ProSunucum
Katıldım evde pineklicem
15-06-2024, 14:09:44
#14
kartal67
Katıldım.. Hersene olduğu gibi evdeyiz.
15-06-2024, 14:10:44
#15
GLAADIO
Katılıyorum
15-06-2024, 14:14:44
#16
Orucajans
Katılıyorum, ilk üç gün çalışıyor olacağım daha sonrası dinlenme moduna geçeceğim. Maalesef gezi yada ziyaret bu bayram için hayal oldu.
15-06-2024, 14:21:10
#17
ibrahimokcuu
Katılıyorum, Bayramda çalışacağız gibi görünüyor, herkese iyi bayramlar
15-06-2024, 14:21:11
#18
d1sp0s3
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
katılıyorum,
Akraba ziyareti, arkadaşlarla ufak çaplı bir kafa dinleme, kalan diğer günlerde de işe güce yoğunlaşma + projeleri bitirme. bundan ibaret gibi olacak
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler