• 06-05-2020, 12:41:40
    #1

    Hitim fransa %40 almanya %40 abd %20 sizde durumlar nasıl veya ben mi birşey kaçırıyorum.
  • 06-05-2020, 12:50:15
    #2
    Adsterra ilk başta çok veriyor sonra azalıyor adjoda aynı şekil
  • 06-05-2020, 12:54:01
    #3
    adsterra ile çalıştım iyi verdiği zamanlarda oldu ama sonra çok komik cpm'ler görmeye başlayınca adjo reklamları ekledim.
    adjonun geliri çok daha iyi.
  • 06-05-2020, 15:06:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesshh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsterra ile çalıştım iyi verdiği zamanlarda oldu ama sonra çok komik cpm'ler görmeye başlayınca adjo reklamları ekledim.
    adjonun geliri çok daha iyi.
    Hocam smartlink mi kullanıyorsunuz? Pinterest tarafından zarar görmemek için aldığınız bir önlem var mı?
  • 06-05-2020, 16:20:24
    #5
    Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
    Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
  • 06-05-2020, 16:35:20
    #6
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
    Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
    Ödemede hiç sıkıntı yaşamadım hocam bilmiyorum sizin sorununuzu da Banner reklam smartlinkden iyidir veya native ads.
  • 06-05-2020, 17:23:21
    #7
    ödemeyi bitcoin ile alıyorum. 100 dolar olunca yolluyorlar bugüne kadar 5-6 defa ödeme aldım. hiç bir problem yaşamadım. ayda iki defa ödeme var.
  • 07-05-2020, 01:34:46
    #8
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
    Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
    2 kere bitcoin 2 kerede webmoney olarak aldım profilinize wmz cüzdanınızın Z ile başlayan kodu yazdığınıza emin misiniz?
  • 07-05-2020, 01:53:52
    #9
    Her hangi bir düşüş yok.
    Peki başına çift ödeme alan gelmedimi adsterradan ben en son ödemesini 4 mayısta çift aldım bitcoin olarak 2 kere aynı parayı yatırdılar. Sağ olsunlar