Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
Ödemede hiç sıkıntı yaşamadım hocam bilmiyorum sizin sorununuzu da Banner reklam smartlinkden iyidir veya native ads.
Sürekli ödemeyi erteliyor. 16/02/2020 de hesap açmışım, 10$ olunca webmoney ödemesi yap talimatı vermişim ancak şu ana kadar ödeme yapılmadı, ayın 1-4 arasında diyor bakıyorum ödeme yok, sonra ayın 18-19 u yazıyor ama yine ödemiyor, tekrar 1-4 yazıyor.
Şuan 38$ para var, beş kuruş alamadım.
2 kere bitcoin 2 kerede webmoney olarak aldım profilinize wmz cüzdanınızın Z ile başlayan kodu yazdığınıza emin misiniz?
Her hangi bir düşüş yok.
Peki başına çift ödeme alan gelmedimi adsterradan ben en son ödemesini 4 mayısta çift aldım bitcoin olarak 2 kere aynı parayı yatırdılar. Sağ olsunlar