• 21-10-2019, 00:10:17
    #1
    Merhabalar, PinThis veya Sahifa Teması dışında önerdiğiniz bir tema varmıdır.
    Neden PinThis veya Sahifa diyecek olursanız, her ikisi de açıklı, yaklaşık 400+ sitem bu yüzden şuan pasif durumda...
    2.5 aydır sorunsuz kullandığım tema'da son 1 haftadır açık yüzünden birton sorunla karşılaştım.
    Önerilerinizi bekliyorum.
  • 21-10-2019, 11:14:40
    #2
    Açıklı olmasının nedeni war-ez kullanmanız sanırım.Orjinal temasında açık olsa themeforest yıkardı kullanıcılar.O kadat para kazanıyorsun 59$ verip orjinalini al hocam..
  • 21-10-2019, 11:47:29
    #3
    Virustotal vb. taramalardan geçirin temayı bir şey yoksa kullanın.
  • 21-10-2019, 11:50:10
    #4
    SuperAds Lite
  • 21-10-2019, 12:32:49
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklı olmasının nedeni war-ez kullanmanız sanırım.Orjinal temasında açık olsa themeforest yıkardı kullanıcılar.O kadat para kazanıyorsun 59$ verip orjinalini al hocam..

    1 defa almak yetermi hocam her domain icin ayrı ayrı almak gerekmiyor mu lisans ?
  • 21-10-2019, 12:34:23
    #6
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 defa almak yetermi hocam her domain icin ayrı ayrı almak gerekmiyor mu lisans ?
    Normalde yetmiyor.Fakat bir lisanslama sistemi bulunmuyor hocam.Dağıtmadan kendi sitelerinizde kullanabilirsiniz.
  • 21-10-2019, 12:38:20
    #7
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklı olmasının nedeni war-ez kullanmanız sanırım.Orjinal temasında açık olsa themeforest yıkardı kullanıcılar.O kadat para kazanıyorsun 59$ verip orjinalini al hocam..
    Hocam tek domain lisansı 59$ olması sorun değil. eğer ki sub'larda kullanabileceğimi bilsem hemen alırım.
  • 21-10-2019, 12:43:23
    #8
    Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek domain lisansı 59$ olması sorun değil. eğer ki sub'larda kullanabileceğimi bilsem hemen alırım.
    kullanabilirsin.
  • 21-10-2019, 12:45:41
    #9
    Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek domain lisansı 59$ olması sorun değil. eğer ki sub'larda kullanabileceğimi bilsem hemen alırım.
    Kullanırsın.Fakat dışarıya dağıtmak (başkasına da vermek) etik değildir.