• 03-11-2012, 23:44:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar R10'da tanıdığınız ve çok beğendiğiniz PHP geliştiricileri yazmanız mümkün müdür? En azından hem kaliteli eleman arayanlar için hem de geliştiricileri için referans olmuş olur.
  • 03-11-2012, 23:45:46
    #2
    BHCoder caktirmadan geziyor ama belli ediyor
  • 03-11-2012, 23:58:15
    #3
    OfisSoft.
  • 04-11-2012, 00:19:09
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Agoge
  • 04-11-2012, 01:40:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana göre; enc0der, BHCODER (:
  • 04-11-2012, 01:42:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aslında çok güzel bir şey söylemek isterdim ama çok dokunaklı olur. Arkadaşları pek tanımadığım için bir yorumda bulunamayacağım ama yarıştırılma durumlarından kendileri de hoşlanmayacaklardır.
  • 04-11-2012, 01:43:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kursun23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Agoge
    Agoge psd çiziyor , php yazmıyor
  • 04-11-2012, 01:46:02
    #8
    Limanerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında çok güzel bir şey söylemek isterdim ama çok dokunaklı olur. Arkadaşları pek tanımadığım için bir yorumda bulunamayacağım ama yarıştırılma durumlarından kendileri de hoşlanmayacaklardır.
    Doğru söylüyorsun mesela bende PHP geliştirme işiyle uğraşıyorum fakat kendimi yazmadım neden ? daha yazdığım kişiler kadar gelişemediğim için (: bi' iki seneye burada yer alırız inşallah (: