R10'daki en iyi PHP geliştiriciler?
10
●1.295
- 03-11-2012, 23:44:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar R10'da tanıdığınız ve çok beğendiğiniz PHP geliştiricileri yazmanız mümkün müdür? En azından hem kaliteli eleman arayanlar için hem de geliştiricileri için referans olmuş olur.
- 04-11-2012, 01:43:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Agoge psd çiziyor , php yazmıyorkursun23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2012, 01:46:02Doğru söylüyorsun mesela bende PHP geliştirme işiyle uğraşıyorum fakat kendimi yazmadım neden ? daha yazdığım kişiler kadar gelişemediğim için (: bi' iki seneye burada yer alırız inşallah (:Limanerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle