• 03-10-2007, 03:01:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    emeğine sağlık..

    deneme yaptım ama tutmadı çalışmadı. tekrar kodlara bakabilirmisin. Plesk 7.5.6
  • 03-10-2007, 03:13:23
    #11
    Öncelikle, makaleniz için çok teşekkür ederim.

    Test edeyim dedim şu hatayı aldım "<errtext>Protocol version '1.4.2.0' not supported. Current protocol version is '1.4.1.1'</errtext>"


    Plesk 7.6.1 For Windows kurulu bunun XML dosyası olarak apisini bulamadım yardımcı olursan çok minettar kalacağım.

    Saygılar
  • 04-10-2007, 22:14:56
    #12
    orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emeğine sağlık..
    deneme yaptım ama tutmadı çalışmadı. tekrar kodlara bakabilirmisin. Plesk 7.5.6
    TXT dosyasının başındaki <packet version="1.4.2.0"> <packet version="1.4.0.0"> olarak değiştirin, muhtemelen sorunsuz çalışacaktır.

    Eğer hata alırsanız, TXT dosyasının içerisindeki operatörleri aşağıdaki adresten referans alarak değiştirin.

    PLESK



    Alıntı
    Öncelikle, makaleniz için çok teşekkür ederim.

    Test edeyim dedim şu hatayı aldım "<errtext>Protocol version '1.4.2.0' not supported. Current protocol version is '1.4.1.1'</errtext>"


    Plesk 7.6.1 For Windows kurulu bunun XML dosyası olarak apisini bulamadım yardımcı olursan çok minettar kalacağım.

    Saygılar
    TXT dosyasının başındaki <packet version="1.4.2.0"> <packet version="1.4.1.1"> olarak değiştirin, muhtemelen sorunsuz çalışacaktır.

    Eğer hata alırsanız, TXT dosyasının içerisindeki operatörleri aşağıdaki adresten referans alarak değiştirin.

    API RPC Documentation
  • 22-10-2007, 12:10:40
    #13
    çok güzel bir paylaşım olmuş çok teşekkürler
    yalnız benim bir sorum olacak
    mesela ben cpanel kodlarını denedim
    oluşturulmuş hesapları görmek istediğimde 0kayıt bulundu diyor birde yeni hesap açmak istediğimde ip listeleme ve tema seçme fonksiyonları çalışmıyor o fonksiyonları iptal edince sistem çalışıyor
    acaba bu neyden kaynaklanabilir
  • 22-10-2007, 19:52:04
    #14
    versiyondan kaynaklıdır sanırım
  • 19-11-2007, 22:46:56
    #15
    acaba .asp için olanı yok mu
  • 04-10-2008, 16:47:02
    #16
    hocam peki ben bunu mesela bi form üzerinden ben domain adı yazacam ku.adı şifresini yazcam musterının otomatık hostu açıcak bunuda yapcagım scriptin yonetım panelıne ekleyecegım. nası olacak bu acaba hocam yardım ederseniz sevinirim.
  • 08-01-2009, 14:09:47
    #17
    Basit bir dille hazırlanmış süper ögretici bir içerik
    Teşekkürler
    Umarım ASP cilerdende aynı işi yapabilen kodların paylaşımı gelir
  • 08-01-2009, 15:51:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yazanın ellerine sağlık.