• 21-05-2010, 14:28:15
    #1
    site ip sini

    $ch = curl_init();
    $userAgent = 'Googlebot/2.1 (http://www.googlebot.com/bot.html)';
    curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, $userAgent);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
    curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
    $data = curl_exec ($ch);
    curl_close ($ch);
    olarak değiştireceğim

    php veriçekmek için fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?
  • 21-05-2010, 14:36:04
    #2
    Arkadaşım zaten bu konuya yazmışsın. Hatta o konunun ilk sayfasında örnek kod verilmiş. Konuyu açan arkadaşla sorunun aynı. Oradan örnek alabilirsin.
  • 21-05-2010, 14:37:03
    #3
    eagle_one adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım zaten bu konuya yazmışsın. Hatta o konunun ilk syafasında örnek kod verilmiş. Konuyu açan arkadaşla sorunun aynı. Oradan örnek alabilirsin.
    ben bu kodu nereye eklemeliyim bilmiyorumki?

    bu değilmi?

    curl_setopt($ch, curlOPT_HTTPproxyTUNNEL, 1); 
    curl_setopt($ch, curlOPT_proxy, 'IP:PORT'); // Proxy IP ve Portu Gir..
    bunu botun index sayfasınamı yapıştırıcam.
  • 21-05-2010, 14:38:24
    #4
    Ortada hali hazırda veri çeken scriptin yok mu şuan ? Yoksa sıfırdan veri çekmek için bir kod mu istiyorsun ?

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    curl_setopt($ch, curlOPT_HTTPproxyTUNNEL, 1); 
    curl_setopt($ch, curlOPT_proxy, 'IP:PORT'); // Proxy IP ve Portu Gir..
    bunu botun index sayfasınamı yapıştırıcam.

    botunda curl ile bağlanan kısımın üstüne şunu koy.

    $proxy = array(
            1=> array(
                '1.1.1.1',
                '80'
            ),
            
            2=> array(
                '2.2.2.2',
                '8080'
            ),
            
            3=> array(
                '3.3.3.3',
                '3128'
            )
        );
        
        shuffle($proxy);
    Buradaki ip ve portları proxy bilgilerine göre değiştirmelisin tabii.

    Curl ile bağlantı yaptığın yerin arasına da şunu koy

        $ch = curl_init();
        curl_setopt($ch,CURLOPT_URL,"hangisitedenvericekiyorsan.com");
        curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXY,$proxy[0][0]); // bu satırı
        curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXYPORT,$proxy[0][1]); // ve bu satırı koy
    not: kodların çalıştığından emin değilim. Yazdığın konuyu açan arkadaş çalıştığını söylemiş. Ondan referans alarak yazıyorum ben de.
  • 21-05-2010, 14:39:49
    #5
    eagle_one adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada hali hazırda veri çeken scriptin yok mu şuan ? Yoksa sıfırdan veri çekmek için bir kod mu istiyorsun ?
    veri çeken botum var da bu kodu nereye yazmalıyım
  • 21-05-2010, 17:11:55
    #6
    $ch = curl_init();
    $userAgent = 'Googlebot/2.1 (http://www.googlebot.com/bot.html)';
    curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, $userAgent);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
    curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
    curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXY,'proxyadresi'); // bu satırı 
    curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXYPORT,'proxyport');
    $data = curl_exec ($ch);
    proxyadresi ve proxyport güncel proxy listesi arayarak bulabilirsin.
    curl_close ($ch);
  • 21-05-2010, 17:23:44
    #7
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ch = curl_init();
    $userAgent = 'Googlebot/2.1 (http://www.googlebot.com/bot.html)';
    curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT, $userAgent);
    curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
    curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
    curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXY,'proxyadresi'); // bu satırı 
    curl_setopt($ch,CURLOPT_PROXYPORT,'proxyport');
    $data = curl_exec ($ch);
    proxyadresi ve proxyport güncel proxy listesi arayarak bulabilirsin.
    curl_close ($ch);
    ben bunu botun içine flnmı yerleştiricem?
  • 21-05-2010, 19:15:41
    #8
    Evet arkadaşım, evet. 3 kere sormuşsun nereye koyacağını. Adam çekinmemiş, bütün kodları olduğu gibi yazıp vermiş bir de.
  • 21-05-2010, 19:38:16
    #9
    ip değiştirmek yerine bağlantıyı bi proxy sitesi üzerinden de kurabilirsin