• 28-01-2023, 22:58:32
    #19
    M_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google botlarin içerik okumada bir sorun olurmu sonuçta engelliyoruz .
    Bunu denemedim ama tahminimce 3. parti bir uygulamadan çekeceği için sorunolmaması lazım ama bir denemek lazım
  • 28-01-2023, 23:51:16
    #20
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese Merhaba,
    Aşağıdaki kod ile web siteniz de sağ tık, seçim gibi olayları engelleyebilirsiniz.

    Kod standart bir Js kodudur bu yüzden ekstra bir uğraş gerektirmez sadece Web sitenizin <head> </head> etiketleri içerisine yapıştırmanız yeterlidir.
    Kullanıcı bir şeyi kopyalamaya çalıştığında veya sağ tıkladığında bir uyarı gösterebilirsiniz.

    Edit: Yorumlarınızla birlikte kod güncellenmiştir. F12, CTRL+C, CTRL+X, CTRL+P vb. gibi fonksiyonlarda engellenebilir artık

    <script type="text/javascript">
    <!--
    function IE(e) {
         if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer" && (event.button == "2" || event.button == "3")) {
              alert('UYARI BEYBI');
              return false;
         }
    }
    function NS(e) {
         if (document.layers || (document.getElementById && !document.all)) {
              if (e.which == "2" || e.which == "3") {
                   alert('HAYIR! Bunu Deneme Bile :) Güvenlik amaçlı içerikleri Kopyalayamaz ve İndiremezsin. ');
                   return false;
              }
         }
    }
    document.onmousedown=IE;document.onmouseup=NS;document.oncontextmenu=new Function("return false");
    //-->
    document.addEventListener('keydown', function(e) {
        if (event.keyCode === 123) {
            event.preventDefault();
        }
    });
    document.addEventListener('cut', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('copy', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('contextmenu', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('keydown', function(e) {
        if (event.ctrlKey && event.keyCode === 80) {
            event.preventDefault();
        }
    });
    </script>

    hocam bir sorum olacaktı, kopyalamaya ve kaynak görüntüleme kapadık peki tabloda istediğimiz tek yeri kopyalama izin verebilir miyiz ?
  • 28-01-2023, 23:56:55
    #21
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir sorum olacaktı, kopyalamaya ve kaynak görüntüleme kapadık peki tabloda istediğimiz tek yeri kopyalama izin verebilir miyiz ?
    Bunun için kopyalamaya izin vereceğiniz kısma bir buton ekleyebilirsiniz.

    head etiketleri içerisine bu js kodunu yapıştırın:
    function allowCopy(elementId) { var copyText = document.getElementById(elementId); copyText.select(); copyText.setSelectionRange(0, 99999); document.execCommand("Kopyala"); alert("Kopyalandı: " + copytext. Value); }
    Bundan sonra kopyalanmasını istediğiniz kısım için html düzenleyici ile şu kodu ekleyin:

    <div id="myArea">Kopyalanabilir içerik</div> <button onclick="allowCopy('myArea')">Kopyala</button>
  • 29-01-2023, 00:19:00
    #22
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için kopyalamaya izin vereceğiniz kısma bir buton ekleyebilirsiniz.

    head etiketleri içerisine bu js kodunu yapıştırın:
    function allowCopy(elementId) { var copyText = document.getElementById(elementId); copyText.select(); copyText.setSelectionRange(0, 99999); document.execCommand("Kopyala"); alert("Kopyalandı: " + copytext. Value); }
    Bundan sonra kopyalanmasını istediğiniz kısım için html düzenleyici ile şu kodu ekleyin:

    <div id="myArea">Kopyalanabilir içerik</div> <button onclick="allowCopy('myArea')">Kopyala</button>
    teşekkür ederim hocam öncelikle,

    denedim de yapamadım sanırım. benim kodlarım aşağıdaki gibi tabloda ıban okpyalamaya basında id="pixikartiban" da bulunanları koyalıyor.

        <tr>
                                    <th scope="row" class="banka">IBAN</th>
                                    <td><p id="pixikartiban">TR34 0000 0000 0000 00000</p></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <th scope="row" class="banka"></th>
        
                                    <td> <button type="button"  onclick="allowCopy('pixikartiban')" data-bs-dismiss="modal">
                                    <a href="#" onclick="CopyToClipboard('pixikartiban');return false;">IBAN KOPYALA</a></button>
                                    </td>                                
                                </tr>
  • 29-01-2023, 00:21:06
    #23
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam öncelikle,

    denedim de yapamadım sanırım. benim kodlarım aşağıdaki gibi tabloda ıban okpyalamaya basında id="pixikartiban" da bulunanları koyalıyor.

        <tr>
                                    <th scope="row" class="banka">IBAN</th>
                                    <td><p id="pixikartiban">TR34 0000 0000 0000 00000</p></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <th scope="row" class="banka"></th>
        
                                    <td> <button type="button"  onclick="allowCopy('pixikartiban')" data-bs-dismiss="modal">
                                    <a href="#" onclick="CopyToClipboard('pixikartiban');return false;">IBAN KOPYALA</a></button>
                                    </td>                                
                                </tr>
    Bu kod ekliyken sitede sağ tık kapalı bile olsa kopyalar diye biliyorum
  • 29-01-2023, 01:06:45
    #24
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese Merhaba,
    Aşağıdaki kod ile web siteniz de sağ tık, seçim gibi olayları engelleyebilirsiniz.

    Kod standart bir Js kodudur bu yüzden ekstra bir uğraş gerektirmez sadece Web sitenizin <head> </head> etiketleri içerisine yapıştırmanız yeterlidir.
    Kullanıcı bir şeyi kopyalamaya çalıştığında veya sağ tıkladığında bir uyarı gösterebilirsiniz.

    Edit: Yorumlarınızla birlikte kod güncellenmiştir. F12, CTRL+C, CTRL+X, CTRL+P vb. gibi fonksiyonlarda engellenebilir artık

    <script type="text/javascript">
    <!--
    function IE(e) {
         if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer" && (event.button == "2" || event.button == "3")) {
              alert('UYARI BEYBI');
              return false;
         }
    }
    function NS(e) {
         if (document.layers || (document.getElementById && !document.all)) {
              if (e.which == "2" || e.which == "3") {
                   alert('HAYIR! Bunu Deneme Bile :) Güvenlik amaçlı içerikleri Kopyalayamaz ve İndiremezsin. ');
                   return false;
              }
         }
    }
    document.onmousedown=IE;document.onmouseup=NS;document.oncontextmenu=new Function("return false");
    //-->
    document.addEventListener('keydown', function(e) {
        if (event.keyCode === 123) {
            event.preventDefault();
        }
    });
    document.addEventListener('cut', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('copy', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('contextmenu', event => event.preventDefault());
    document.addEventListener('keydown', function(e) {
        if (event.ctrlKey && event.keyCode === 80) {
            event.preventDefault();
        }
    });
    </script>
    Hocam kodlar şifreli değilse ki her sayfa için değildir url başına "view-source:" ekledikten sonra gerek kalmıyor ki sağ tık veya diğerlerine Ama bilmeyenler veya uğraşmak istemeyenler için caydırıcı bir kod olmuş.
  • 29-01-2023, 01:12:33
    #25
    m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kodlar şifreli değilse ki her sayfa için değildir url başına "view-source:" ekledikten sonra gerek kalmıyor ki sağ tık veya diğerlerine Ama bilmeyenler veya uğraşmak istemeyenler için caydırıcı bir kod olmuş.
    Evet yukarıda da konuştuk bunları
  • 29-01-2023, 11:53:10
    #26
    Ayrı php dosyası olarak head içinde çağırsak çalışmasında sorun olmaz değil mi?
  • 29-01-2023, 13:05:21
    #27
    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrı php dosyası olarak head içinde çağırsak çalışmasında sorun olmaz değil mi?
    Kod kalabalığından kaçınmak için tabii yapılabilir