• 11-12-2022, 16:41:40
    #1
    Merhabalr
    Bir PDO projede iletişim sayfasında toastr kullanmak istiyorum. Örnek bir uygulama bulamadım internette .
  • 11-12-2022, 16:53:19
    #2
    jquery ile kullana bilirsin
  • 11-12-2022, 16:54:17
    #3
    İletişim sayfandan post ile istek atıp bu şekilde uygulayabilirsin
    $.ajax({           
    type: "POST",
    url: "iletisimpost.php",
    data: {message},
    success:function(res){
       toastr["success"]("Mesaj gönderildi.") 
    }
    });
  • 11-12-2022, 16:54:58
    #4
    @aLLioni;

    Merhaba,

    İstediğiniz şey böyle bir şey mi ? https://ardakarakas.com/r10yardim/aLLioni
  • 11-12-2022, 18:38:19
    #5
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @aLLioni;

    Merhaba,

    İstediğiniz şey böyle bir şey mi ? https://ardakarakas.com/r10yardim/aLLioni
    evet aynen öyle. Gönderildiğinde success verecek boş alan bırakıldığında yada email format hatasında hata verecek gibi ...
  • 11-12-2022, 18:41:45
    #6
    aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynen öyle. Gönderildiğinde success verecek boş alan bırakıldığında yada email format hatasında hata verecek gibi ...
    Şuan sadece mesaj verdiriyorum email format hatası boşluk hatası vb. önlemleri alıp size yollama mı ister misiniz yoksa siz mi yaparsınız ? (MAIL FONK. KISMINI SİZE BIRAKIRIM AMA )
  • 11-12-2022, 20:11:56
    #7
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan sadece mesaj verdiriyorum email format hatası boşluk hatası vb. önlemleri alıp size yollama mı ister misiniz yoksa siz mi yaparsınız ? (MAIL FONK. KISMINI SİZE BIRAKIRIM AMA )
    sevinirim
  • 11-12-2022, 20:47:31
    #8
    aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevinirim
    Özelden .zip olarak ilettim echo ile gelen verileri ekrana yazdırdım o verileri kullanarak istediğinizi yapabilirsiniz.
  • 11-12-2022, 20:50:03
    #9
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden .zip olarak ilettim echo ile gelen verileri ekrana yazdırdım o verileri kullanarak istediğinizi yapabilirsiniz.
    teşekkür ederim ilginize