Bu Şekilde Admin Girişi Yaptırıyorum Hata ise yönlendirmeyi yapıyorum. Kayıt Formum doğru bir şekilde çalışıyor.
<?php
include("baglan.php");
ob_start();
session_start();
$kadi = $_POST['kadi'];
$sifre = $_POST['pw'];
$kullanicisor=$db->prepare("select * from uye where uye_mail=:mail and uye_pw=:password ");
$kullanicisor->execute(array(
'mail' => $kadi,
'password' => $sifre
));
$say=$kullanicisor->rowCount();
if ($say==1) {
echo $_SESSION['userkullanici_mail']=$kadi;
header("Location:admin.php");
exit;
} else {
header("Location:../../?durum=basarisizgiris");
}
?>Tüm sayfalarıma header.php yi çağırıyorum içerisine nasıl bir kod eklersem sadece üye girişi yapmış olan kişiler görüntüleyebilir?

