• 04-05-2013, 19:43:36
    dortmund attı
  • 04-05-2013, 19:45:09
    Dortmund maçını Plazma Tv'den 240p kalitesi ile izleyen bi tek ben varım galiba
  • 04-05-2013, 19:56:00
    gomez çaktı 1-1
  • 04-05-2013, 20:23:43
    Kayserispor - Trabzonspor maçına +9,5 üstü korner oynadım dk 20 1 korner bile yok
  • 04-05-2013, 20:30:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafama esti bi' kupon yaptım. Bakalım n'olcak
    kupon geldi
  • 04-05-2013, 20:50:35
    2 haftadır felan kupon yapmıyordum bugün yapayım dedim iki kupon yaptım.

    Ordu ms 1
    bremen kg
    arsenal h2
    real h1

    ordu macı gelirde diğerlerinden biri gelmezse sansıma tüküriceğim artık

    hull 0/1 verdim 90 da penaltı olmuş 2-2 bitmiş maç
    chievo ms0 verdim son dakikaları oynanıyor şuan
    trabzon maçı 0/0 iy 0 bitti.

    burda da hull dan yatarsa..

    o kadar maç var gidiyorum 90 penaltıdan atılan maçı buluyorum..
  • 04-05-2013, 20:53:29
    lewandowski sen nasıl bir adamsın ya.Kasayı penaltıya bastık herif atamadı ya yok ötesi.Kalıbına senin.
  • 04-05-2013, 20:58:27


    Bolton analizimdi ilk yarı geldi maç sonucundan yattık.

  • 04-05-2013, 21:11:13
    Alıntı
    Kumbaramdaki paraları ' Borussia Dortmund Bayern Münih ' 2.5 ÜST'e oynadım
    Para bitti!