• 01-11-2007, 15:51:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kategorilemede r10 'un hatası bence. Her video geyik midir?
    tabi o zaman bütün forumu şu şekilde dolduralım kategorilerle

    sıcak video
    komedi
    eğlence
    spor
    kadın
    mizah
    müzik
    sağlık
    skeçler
    vs
    vs
    vs
  • 01-11-2007, 15:59:17
    #11
    YellowMoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi o zaman bütün forumu şu şekilde dolduralım kategorilerle
    sıcak video
    komedi
    eğlence
    spor
    kadın
    mizah
    müzik
    sağlık
    skeçler
    vs
    vs
    vs
    O senin görüşün tabiki. Benim uygun gördüğüm geyik video yerine Hayatten Kesitler, Videolar gibi genel anlam çıkarılabilecek kategori isimleriydi. Geyik & komik genel değil alt kategori olabilir ancak.
  • 01-11-2007, 16:03:20
    #12
    Dikkat ederseniz Atatürk' ün el hareketlerine o ne yapıyorsa Amerika büyük elçiside Atamızın hareketlerini taklit ediyor.
  • 01-11-2007, 16:06:07
    #13
    Taklitlerimizden Sakınsınlar...
  • 02-11-2007, 02:02:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk'in yazılmış başlıkta ama Atatürk'ün olması gerekmiyorm u?
  • 02-11-2007, 12:58:08
    #15
    Topiç i gördüğümde geyik bölümünde olarak çok şaşırdım. Doğal olarak geyik beklentisi içinde açtım videoyu. Keşke bu bölüme açmasaydın.

    Amma video yu izlerken çok keyiflendim ve duygulandım atamla gurur duyuyorum. Bu video yu izlettiğiniz için teşekkür ederim.