Hayırlı pazarlar arkadaşlar. DroidAce v2 romu yüklü telefonumun bir sorunu var, pek önemli olmasa da takıntı yaptık bende sanırım. Telefon ve Rehber diye iki kısayol var ana ekranımda, ikisi de aynı yere rehbere gidiyor. Telefona bastığım zaman tuş takımı gelmiyor yani ekrana.
Bu rom dan kaynaklı mıdır? Ayarı var mıdır?
Android'ler yardım > Telefona basınca rehbere gidiyor
1
●336
- 16-12-2012, 12:54:46çevirici/dialer yani tuş takımına basınca rehbere gidiyorsa romdan kaynaklıdır