• 03-12-2012, 01:16:39
    #10
    Lenslerimin sonu geldi yarın yakmayı deneyeyim bakalım ne olacak -gözümdeyken değil

    Sent from my SGH-I747M
  • 03-12-2012, 09:06:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gözlük en iyisi ama onada alışmak zaman alıyo ve herkesede yakışmıyo