hangi rengi seceyim -Araba- - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hangi rengi seceyim -Araba-
33
●
8.643
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
hangi rengi seceyim -Araba-
1
2
3
4
Anket
hangi renk
Toplam Katılımcı Sayısı:
69
hangi renk
beyaz
%50,72 (
35
Oy)
siyah mat
%49,28 (
34
Oy)
01-12-2012, 19:57:00
#10
Misafir
araba eğer lüx bir arabaysa siyah mat ama sıradan bir arabaysa beyaz renk öneririm
01-12-2012, 20:25:26
#11
PaSaSa
beyaz çok hoş
hayırlı olsun şimdiden
01-12-2012, 20:26:31
#12
has016
adam audiyi bulmuş renk soruyor yahu pempe olsun audi olsun keşke sendeki dert bende olsa.
01-12-2012, 21:15:58
#13
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
araba eğer lüx bir arabaysa siyah mat ama sıradan bir arabaysa beyaz renk öneririm
audi tt iste resimdekinden.... büyük ihtimal siyah mat yaptiracam
01-12-2012, 21:17:40
#14
HYPNO
Üyeliği durduruldu
Ticari olmadıkça beyaz arabaya binilmez.
01-12-2012, 23:40:34
#15
HaCKeW
İlk siyah mat gayet iyi görünüyor.
01-12-2012, 23:44:27
#16
Dmrbs
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan. Siyah mat çok iyi duruyor.
02-12-2012, 00:02:12
#17
MaiHes
siyah mat çok iyi gözüküyor.
02-12-2012, 23:42:15
#18
ForzaAltay
tesekkür ederim arkadaslar
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler