• 13-11-2012, 14:59:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gelip gidiyoruz
  • 13-11-2012, 17:02:55
    #11
    Freelance iş yapıyordum şimdi full time ile bir firmada çalışıyorum.
  • 14-11-2012, 23:55:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    forumcuydum blogcu oldum
  • 14-11-2012, 23:57:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    insandım, halen insanım
  • 15-11-2012, 00:00:19
    #14
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insandım, halen insanım
    güzeldi
  • 15-11-2012, 00:01:28
    #15
    Sanki herkes eğlencesine buralarda, kimse kazanmıyor.
    Kazananların yazacağını da düşünmemiştim zaten ya neyse