• 12-10-2012, 15:53:26
    Bu ip olayı gerçek galiba. Bu bilgi nerden geldi?
  • 12-10-2012, 15:53:38
    Mentallyill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nispet yapar gibi olmuş ama benim favorim extravaganza
    Valla hocam elimdeki kodlar bitsin uzun süre pizza almicam soğudum.
    Favorilerinizide denicem
  • 12-10-2012, 16:06:48
    arkadaşlar bu jambon dmuz etindenmi ya ıyy
  • 12-10-2012, 16:12:46
    tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen arkadaş bi dilimini yemedi. Buzdolabına koydu - buzdolabı bildiğin buz yapıyor o derece iyi - öğleyin buzdolabından kokular geldi. Yenecek gibi değildi yani.
    Hocam buzdolabı poşetine koymuş mu o arkadaş? Buz dolabı poşetine koyup biraz beklettikten sonra (buzu çözüldükten) yemesi daha doğru olurdu sanırım.


    Bir de acaba bu kupon ayın 15'inden sonra geçersiz mi olacak?
  • 12-10-2012, 19:22:44
    Kod cebe mi mail e mi geliyor ?
  • 12-10-2012, 20:08:11
    bi kere pizza yedim o da askerde hiç bi halt yoktu ama pizza geliyordu, dandik mikrodalga fırında yapılıyordu.. bence lahmacun pizza denen şeyden çok daha iyi..
  • 12-10-2012, 20:40:30
    M.A.A adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod cebe mi mail e mi geliyor ?
    Mail adresine gönderiliyor. Cep telefonunu sallasanda olur ben hep sallıyorum.
  • 12-10-2012, 21:38:13
    Backlink Hizmetleri
    Mangal pizza çok lezzetli. Tavsiye ederim
  • 13-10-2012, 10:30:08
    Bugün çıkan varsa pm ile atarsa bırtane şifre çok iyi olcak .